Мовчати та усміхатися — не завжди дієвий варіант. Тож, щоб себе краще проявити на новому місці, юзайте ці поради та забудьте про незручні паузи на кава-брейку в офісі.
1.Зачепіть робочу тему, це завжди буде доречно.
How long have you been working for this company? – Як довго ви працюєте в цій компанії?
How can my role support your role? — Як я можу вам допомогти?
What tools do you use to get your work done? — Які інструменти ви використовуєте для виконання роботи?
Can I pick your brains about something? — Можна з тобою проконсультуватися щодо дечого?
2.Запитайте про особисте, інтереси — найлегше, за що можна зачепитися.
What are you currently reading? – Що ви читаєте зараз?
What’s your favorite movie/holiday/meal? – Який ваш улюблений фільм/свято/їжа?
What breed of dog/cat do you like? — Яка порода собак/котів вам подобається?
3.Гарно попрощайтеся — це дасть свій післясмак розмові.
I look forward to our next meeting/I look forward to seeing you again soon — Із нетерпінням чекаю на нашу наступну зустріч.
It was a big pleasure to get acquainted with you. / It was wonderful to talk with you – Було приємно познайомитися (поспілкуватися) з вами.
See you later/See you soon/Talk to you later! — Побачимося, поговоримо пізніше.
А щоб вільніше себе почувати на small talk, надсилайте своїм колегам чи керівникам посилання на корпоративну англійську у Speak. Вільно спілкуйтеся із замовниками та впливайте на ріст компанії разом👐