Реклама навколо нас. Реклама = маркетолог. Маркетолог – рушійна сила будь-якого бізнесу. У своїй роботі він використовує велику кількість інструментів, з допомогою яких ви станете пристрасним шанувальником певного продукту чи послуги. Він може закохати у продукт, але ж як правильно і доцільно це зробити? Адже з кожним днем число інструментів зростає?
Сучасному маркетологу слід тримати руку на пульсі всіх світових подій, stay up– to– date нових маркетингових тенденцій та постійно моніторити англомовні джерела, соцмережі провідних маркетологів та не забувати про профільну розсилку.
Ділимося з вами термінами, які найчастіше зустрінете у відео та розсилці, та які допоможуть вам зрозуміти маркетинговий контент від провідного маркетолога.
Загальні маркетингові терміни
Існує чотири 4P в маркетингу – product (продукт), price (ціна), place (місце), promotion (просування).
- SWOT– аналіз – це метод оцінки внутрішніх і зовнішніх факторів, які впливають на розвиток компанії або проекту
- strengths – сильні сторони
- weaknesses – слабкі сторони
- brand awareness – знання бренду/марки
- competitor – конкурент.
- competitor analysis – аналіз конкурентів
- be competitive – бути конкурентоспроможним
- customer – покупець, споживач
- Customer Lifetime Value (LTV) – це сукупна прибуток, отримувана від одного клієнта за весь час співпраці з ним
- Pay per click (PPC) – оплата за натискання (клік.
- lead – потенційний клієнт
- landing page – посадкова сторінка, що генерує трафік
- profit – прибуток
- quality – якість
- reputation – репутація
- product range – товарний асортимент. Всі види продукції, які продає компанія
- launch a new product – запустити новий продукт/товар
- act on the price – впливати на ціну
- buying frequency – частота покупок
- case – приклад історії у бізнесі
- competitive advantage – конкурентна перевага
- market segmentation – сегментація ринку
- keyword – ключове слово
- marketing forecast – маркетинговий прогноз
- customer satisfaction – задоволення потреб клієнта
- sales volume – обсяг продажів
- convenience goods – товари широкого вжитку
- service – послуга
- advertising – рекламна діяльність (процес просування товару на ринок)
- advertising campaign – рекламна кампанія
- contextual advertising – контекстна реклама
- search advertising – пошукова реклама
- native advertising – природна реклама
У відео знайдете найпоширеніші скорочення, які маркетологи використовують у daily communication.
Інструментарій сучасного маркетолога величезний, нові слова та терміни з’являються кожного дня. Щоб бути на плаву, англійська то ваш keyword в океані класного маркетингу.